събота, 24 декември 2011 г.

Как да печелим във всичко

Да говориш е евтино. Но да говориш със себе си? Това може да бъде ключа с помоща на който, да получиш това което искаш, според ново проучване в перспективите на психологията.
Изследователи са анализирали 32 предишни публикувани проучвания за спортната психологическа техника, наречена "позитивен разговор със себе си", психична тактика, която спортистите често използват, за да се настроят психически преди важно за тях състезание или
игра."Това е една ефективна стратегия за подобряване на производителността в областта на спорта,", казва авторът на изследването Антонис Хатцигеоргадис, спортен психолог в университета в Тесалия в Гърция. Няколко проучвания показват, че говоренето със самите нас
увеличава концентрацията ни, повишава нашето доверие в нас, и се намаля безпокойството.

Разговорът със самите нас ще бъде и по-ефективен, когато го използваме за задачи, които са свързани със прецизност, например хвърляне на топка, а не за дейности на базата на сила и издръжливост, като бягане на дълги разстояния. И колкото повече се говори, толкова по-добре. Атлетите, които използват постоянно говоренето със себе си по време на тренировки и
състезания имат по-добри резултати. "Колкото повече използвате разговора със себе си, толкова по-ефективно ще бъде това за вас.", казва Хатцигеоргадис.Позитивното мислене е първата стъпка, но за да има най-добър реален ефект, трябва да предприемете и втората стъпка: да възприемете това, което си казвате.

Ключът е в това, не е просто да си повтаряте като папагал думи, а да си съсредоточите цялото внимание върху тях и да ги затвърдите. Трябва да си разрешите сами да приемете напълно съответното изявление, което сте си казали. По същество, вие се идентифицирате с позитивното. Ако ви дойдат мисли от рода на: Това е глупаво, Не мога, Това няма да се получи, то просто ги оставете да си заминат и ги забравете. Ако и вие искате разговорът със себе си да ви доведе към успеха, то можете да ползвате следните изрази, за да спечелите във всяка ситуация:

Когато питате за увеличаване на заплатата или за повишаване на позицията ви в йерархията на фирмата:
Помислете: "Струва си риска."

По време на интервю за работа:
Помислете: "Нищо няма да ме спре да имам живота, който искам. Каквото и да ми струва, аз съм готов да направя всичко."

Преди среща:
Мислете: "Ще бъда себе си. Ще бъда естествен. Ще бъда победител. "

По време на изтощителна тренировка:
Мислете: "Единственото, което трябва да правя е да действам, нищо друго."

Преди голямо състезание:
Мислете: "Аз съм тренирал, аз съм готов, аз мога да направя това. Аз избирам да повярвам в себе си. "

Когато не се чувствате в добро състояние за работа:
Мислете: "Без колебания, извинения, или съмнения. Мисли по-малко, действай повече и не хленчи ".

Можете да прочетете и най-добрите упражнения, но всичко е безполезно без мотивация. Когато сте мотивирани вие ще се справяте със по-трудни задачи, и ще действате по-бързо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар